• banner

Attualità

A ricustruzzione di u Tissu pò ancu esse dichjarata chì hè a cuncezzione secondaria di u tessutu di vestiti. Si riferisce à a trasfurmazione secundaria di tessuti finiti secondu i bisogni di cuncepimentu per pruduce novi effetti artistichi. Hè l'estensione di u pensamentu di u designer è hà un'innuvazione senza paraguni. Rende u travagliu di u designer più unicu.

Metodi di ricustruzzione di tessuti di vestiti

I metudi più aduprati sò: tessitura, accatastamentu, pieghettatura, concava è cunvexa, scavatura, stampa di ricami, ecc., A maiò parte d'elli sò aduprati in a cuncezzione lucale di i vestiti per mustrà sti metudi, ma ancu per tuttu u tessutu.

Tessitura creativa, cù sfarenti tessuti di filu, corda, cinghia, nastro, merletti decorativi, crochet o mezi di maglia, cumbinati in una varietà di opere altamente creative, furmendu convessi è concavi, incrociati, continui, effetti visivi cuntrastanti

Accatastamentu, sovrapposizione di vari culori è texture.

Cunnisciutu ancu cum'è pieghje, u pieghje pò accurtà o riduce a parte più longa è più larga di u tessutu di u vestitu, rendendu u vestitu più comodu è bellu. Intantu, pò ancu dà ghjocu à u drape è e caratteristiche eleganti prugrammate di u tessutu, chì non solu rende u vestitu cunfortu è in forma, ma aumenta ancu l'effettu decorativu.

Perchè hà ancu effetti funzionali è decorativi, hè statu ampiamente adupratu in vestiti femminili semi-sciolti è sciolti, ciò chì rende i vestiti più significativi è vivaci.

Scavatura, cumpresu scavatura, scavatura di u foru, linea di piastra scavatura, scatula di scultura, ecc

In u cuncepimentu di moda, u stile, u tessutu è a tecnulugia sò elementi impurtanti, è u cuncepimentu secundariu di u tessutu ghjoca un rolu sempre più impurtante. Un pezzu di bonu tissutu nantu à u corpu, una forma casuale hè una bona moda. U tessutu dopu à u cuncepimentu secondariu hè più in linea cù l'idea di u designer, perchè hà dighjà cumpletu a metà di u travagliu di cuncepimentu di costumi, è porterà ancu più ispirazione è passione creativa à u designer.


Tempu di posta: Jul-18-2020